دایره لغات انگلیسی خود را با GRE Vocab Lock گسترش دهید
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت گروه آموزشی متوسطه دوره ی دوم زبان انگلیسی استان بوشهر . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید
پیغام مدیر :
بازدید : 232
نویسنده : محمد جواد شیخیانی

داشتن دایره لغات وسیع و یک زرادخانه پر از لغات، از کارآمدترین راه‌ها برای بهبود مهارت Speaking و Writing در هر زبان‌ و به ویژه زبان انگلیسی است؛ اما مشکل بسیاری از زبان‌آموزان این است که برای بهبود دایره لغات خود از کجا آغاز کنند؟! 

یک جستجوی ساده و سریع در گوگل، می‌تواند منابع آنلاین فراوانی‌ برای تغذیه زرادخانه لغات انگلیسی شما معرفی کند؛ اما اگر به دنبال تکنیک‌های ساده و در عین حال موثر می‌گردید، اکنون ابزارهای فوق‌العاده‌ای برای گوشی‌های هوشمند هست که می‌توانید برای این منظور به آن‌ها مراجعه کنید. 

یکی از این ابزارهای خوب GRE Vocab Lock است که کار اصلی آن این است که هر بار که به گوشی هوشمند خود نگاه می‌کنید، یک لغت جدید را به شما آموزش می‌دهد. این App به عنوان یک Lock Screen ثانویه ‌روی گوشی هوشمند اندرویدی شما عمل می‌کند و هر بار که ‌‌قفل گوشی خود را باز می‌کنید، شما را با یک لغت جدید آشنا می‌سازد. 

این App دنیایی از واژگانی است که به ویژه به کار آن دسته از زبان آموزان GRE یا SAT می‌آید، اما در عین حال برای همه کاربران سودمند و کاربردی است.

دایره لغات انگلیسی خود را با GRE Vocab Lock گسترش دهید


واسط کاربری ساده این App البته چنگی به دل نمی‌زند؛ اما دقیقا برای مقصود اصلی طراحی شده است. پس از نصب و اجرای ابزار، در پشت صحنه به فعالیت مشغول می‌شود و تنها هنگامی که قفل گوشی خود را باز کنید، نمایان می‌شود. عملکرد ابزار نیز به‌‌ همان اندازه واسط کاربری آن ساده است. 

پس از اینکه ‌قفل گوشی خود را ‌باز می‌کنید، این ابزار یک لغت یا اصطلاح را به همراه دو واژه مترادف احتمالی نمایش می‌دهد که یکی از آن‌ها درست است و شما باید لغت مورد نظر را بر ‌گزینه درست کشیده و‌‌ رها کنید. همچنین اگر واژه مورد نظر را ‌روی گزینه «d» کشیده و‌‌ رها کنید، تعریفی مختصر از واژه یا اصطلاح به شما ارائه می‌شد.

دایره لغات انگلیسی خود را با GRE Vocab Lock گسترش دهید

نکته جالب اینکه حتی وقتی گزینه اشتباه را برمی‌گزینید، قفل گوشی شما باز می‌شود، ولی نرم‌افزار همین اصطلاح یا لغت را در بار بعدی که قفل گوشی را باز کنید، به شما نمایش می‌دهد و درخواست پاسخ درست ‌می‌‌دهد. پاسخ درست با علامت سبز و گزینه اشتباه با علامت قرمز نشان داده می شود‌.

دایره لغات انگلیسی خود را با GRE Vocab Lock گسترش دهید

در تنظیمات این App می‌توانید تعیین کنید ‌روزانه چند واژه جدید برای شما به نمایش درآید. همچنین فهرستی از لغات و واژگانی که تا کنون آموخته‌اید، به شما ارائه می‌کند.

دایره لغات انگلیسی خود را با GRE Vocab Lock گسترش دهید

این ابزار در دو نسخه عرضه می‌شود؛ نسخه ابتدایی آن کاملا رایگان است و بهتر از آن اینکه هیچ تبلیغاتی ‌نیز ‌ندارد. تنها محدودیت آن این است که ‌بیست واژه جدید را در هر روز به کاربر ارائه می‌کند. این App فوق‌العاده را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.:

دانلود App با لینک مستقیم - فایل Zip

 

 



:: برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی , کمک آموزشی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: